Fortsätt klättra!

För mig så har alla mina skolår vart som ett berg jag klättrat upp för. Det började roligt och lätt och när jag kom halvvägs insåg jag att jag måste kämpa för att hålla mig kvar där. Alla mina skolår har gett mig erfarenhet, vänner, glädje, tårar, skratt och en massa kunskap. Jag kommer se tillbaka på mina skolår om några år och säkert önska att jag kunde gå tillbaka för nu när jag ska ta studenten snart börjar jag på ett sätt längta tillbaka ner till bergets början. Kan det ha gått för snabbt kanske? Ingen aning men jag vet att jag har lyckats klättra upp för berget och nu när jag äntligen har nått toppen på den så finns en dörr och bakom den dörren finns mitt nya liv och trots att livet är ett stort berg som vi måste klättra upp för varje dag så måste jag medge att utsikten är vacker.

Har precis skrivit färdigt min krönika för årsboken i skolan och detta var ett utdrag av den (:



Snart är jag på toppen! <3


Kommentarer
Postat av: Messi!

Va händer om d ramlar ner da på vägen?:P

2009-05-14 @ 13:58:19
Postat av: FT9

Då står Gerrard och co och tar emot mig ;)



<3

2009-05-14 @ 14:02:50
URL: http://bombarda.blogg.se/
Postat av: Messi!

I know.. Messi kommer också stå där.. :)

2009-05-14 @ 14:03:25
Postat av: FT9

Aww <3 (:



2009-05-14 @ 14:03:51
URL: http://bombarda.blogg.se/
Postat av: Aysi

Vad fint skrivet... Du har skrivarkonsten inom dig. <3

2009-05-14 @ 20:17:35
Postat av: FT9

Tack så mycket (: många tyckte den var fin (:

2009-05-14 @ 21:16:55
URL: http://bombarda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0