(:

Bästa Twilight boken?

Jag svarade Eclipse förut enbart. Men jag har precis läst ut New Moon för andra gången så jag säger att Eclipse och New Moon är mina favoriter! (:

Ge bort en miljon till välgörenhet eller ta dem själv?

Jag skulle ta dem till mig själv.

Om du läst Harry Potter så vilken är din favoritbok?

Fången från Azkaban
är en stor favorit för mig och sedan måste jag säga halvblodsprinsen

Hur viktigt är vikt och sånt för dig?

Vikt är väldigt viktigt för mig....

Läste i ditt tidigare inlägg att du läst sagan om ringen, isåfall vilken bok är bäst och vilken är din favoritkaraktär?

Hmm jag gillar första boken sjukt mycket men min favorit är nog Konungens Återkomst! (: Jag minns hur tom jag kände mig när den boken var slut så den betyder oehört mycket för mig. Frodo är en karaktär jag älskar samt Samwise Gamgee och så tycker jag Gandalf är så j*vla skön! :D

Vad skulle du inte klara dig utan för en dag?

Min mp3 är det som gör att jag överlever min vardag <3

Vilken är den dyraste filmen du köpt?

Mina extented sagan om ringen samlingar måste ha gått på ca 1000 kr.

Vad brukar du göra när du mår dåligt?

Gråta och beklaga mig över livets elände.

Finaste landet i hela världen?

Nya Zeeland såklart


Favorit fotbollsspelare?

Steven Gerrard, Fernando Torres, Lionel Messi, Cristiano Ronaldo och en massa andra.

Favorit TV program?

Hannah Montana
Greys Anatomy
Desperate Housewives
Jerry S ^^

Vad är din största dröm i livet?

Att få uppleva det som bara finns i mina drömmar ^^


Vilken blir årets film tror du?

Jag tror det står mellan New Moon och Harry Potter och Halvblodsprinsen. Hmm vem som blir störst av dem två då de båda kommer konkurrera vet jag inte.

Favoritskådespelare?

Taylor Lautner
eftersom jag tror stenhårt på att han kommer att bli världsbäst som Jacob Black. Min magkänsla litar stenhårt på denna kille! Sedan tycker jag om Kristen Stewart, Emma Watson och Johnny Depp! :)


Vilken kändis skulle du vilja vara för en dag och varför?


Kristen Stewart! Hon spelar ju Bella Swan ^^ Mer behöver jag nog inte säga ;) Sedan Miley Cyrus :)

Vilket team är du i Twilight?

Hahah jag är 100% Team Jacob! Han är min drömprins! :)

Vilken färg brukar du ha på naglarna?

Hehe det varierar men det brukar vara blått, svart och rosa :) alltså inte samtidigt hahah ^^

Vem är din favoritkändis?

Miley Cyrus
is awsome och så tycker jag Kristen Stewart är cool ^^

Vad är din favoritmat?

Jag älskar thai och mexikanskt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0