Någon har skaffat en hjärna ^^

........... Nu är Eurovision flyttat så det inte hamnar samma dag som Champions Leauge finalen nästa år.

Fan va bra att dem satte in en hjärna till personen som tog detta beslut. Fast å andra sidan bör jag inte bli så upprörd då jag skulle sett Champions Leauge finalen även om hela jorden höll på att gå under och det regnade bomber så skulle jag ha följt matchen ändå. Skulle TV explodera då tänker jag se den via mobilen och skulle den försvinna så springer jag till finalplatsen... Ja ni fattar att INGENTING skulle få mig att missa världens bästa fotboll ^^



VS


Kommentarer
Postat av: Messi!

Rätt åt Eurovision att få flytta på sig... Champions League är viktigare och bättre:)

2009-05-28 @ 13:51:37
Postat av: FT9

Ja fan! :D

2009-05-28 @ 13:53:49
URL: http://bombarda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0