Inblick i mitt liv (:

* Jag visste om Twilight fenomenet låååååångt innan halva Sveriges befolkning gjorde det. Feels good to be first.

* Under mitt första år i gymnasiet kollade jag på Sagan om konungen återkomst nästan varje dag. Och jag saknar det.

* Jag har träffat Sean Astin från Sagan om ringen triologin. En dag jag värderar högt som solen på himmelen.

* Varje dag vill jag ta mitt pick och pack och rymma med min familj till Nya Zeeland.

* Jag älskar den arabiska sångerskan Nancy Ajram. Så jävla begåvad och fin röst och jag kan sjunga till nästan alla hennes låtar.

* Jag vill in i TVn varje gång Liverpool spelar en match. Kärlek gör så jävla ont :(

* Jag vill inte att Anfield ska byggas om......

* Jag tycker att Silmarillion är typ världens mest svårlästa bok men jag har tagit mig igenom halva.

* Jag är jätte svartsjuk, avis och bitchig över folk som har bra gener. Why? för jag vill ochså ha supergener.

* Jag vet inte om jag vill vara student 2009. Känns som tiden gått för snabbt..... Men just nu längtar jag som fan.

* Jag har förlorat hoppet om kärleken. Den är borta, swish bara sådär.

* Det bästa jag vet är att skratta, skämta, skrika och vara barnslig. Då är jag som mest naturlig.

* Jag skulle inte överleva ifall min mamma dog. Jag skulle helt seriöst inte överleva. Jag skulle inte ta självmord men jag skulle aldrig bli återställd.

* Jag avskyr och hatar ordet "kvinna". Kalla mig ALDRIG det! (:

* Jag har vart en fjortis och är så jävla stolt över det. Jag var ju så j*vla cool förr, precis så som det skulle vara.

* Jag har en tavla vid mitt fönster som föreställer en blå himmel med två "Air New Zeeland" flygplan. Jag drömmer mig som sagt bort varje dag. Den tavlan håller min dröm levande och det går inte en enda dag utan att jag tittar på den <3

* Jag har träffat Vanessa Hudgens och Zac Efron. Folk som säger att dessa två är fula kan komma fram och diskutera detta med mig först.

* Jag är så j*vla töntig.

* Jag spelade WoW förut men nu tycker jag det är så jävla tråkigt.

* Jag kollar på fotbollsmatcher varje vecka. HELT SERIÖST.

* Jag tycker att Billy Ray Cyrus är skitsnygg.

* Jag har en crush på Johan Glans.

* Jag svimmar nästan varje gång jag hör Champions Leauge låten. Det är något så väldigt speciellt med den. 



Min bakrundsbild på datorn. Heheh nej jag laddar inte alls ner WoW ^^



Min vackra väggklocka :) <3



Kerstins katt jag fick passa i somras (:



Jag och mina syskon var på en glassbar i Gamla Stan. Omg säger jag bara <3



Ja äntligen vår! Och äntligen min älskade slänggunga <3



Harry Potter saved my christmas! ;)



Mammas födelsedagstårta som jag och mina syskon gorde helt själva! :)

Ingredienser:

* Chokladtårta vi bakade (minns ej recept)
* Färska jordgubbar
* Chokladglasyr
* Krossad Marabou choklad
* Riven Nougatchoklad ovanpå det


Choklad är det bästa jag vet? Nää.... ;)

Kommentarer
Postat av: Vendela

Du rymmer inte till Nya Zeeland utan mig!!!!!!!!1!1!

2009-05-14 @ 21:06:18
Postat av: FT9

Hhihihii du får leta efter mig där mellan bergen, skogarna och sjöarna ;)



<3

2009-05-14 @ 21:09:40
URL: http://bombarda.blogg.se/
Postat av: Micca

Öö, varför sudda ditt huvud?

2009-05-16 @ 14:10:28
Postat av: FT9

För jag gjorde en störd min som jag inte vill dela med resten av världen.

2009-05-17 @ 18:31:08
URL: http://bombarda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0