VART SKA HAN TA VÄGEN?!

Jag minns förra sommaren då varenda och jag menar varenda tidning jag köpte handlade om ifall Ronaldo skulle flytta till Real Madrid eller ifall han skulle kvar i Manchester United.

Hela detta år har jag ochså fått dras med det och igår så står det i tidningen att "Ronaldo spelar sin sista match i United tröjan".



Jag är seriös när jag säger att jag är beredd att betala 10000000000000000000 miljarder för att få reda på hur det ligger till. För jag orkar inte med en sommar till där detta ska diskuteras och allt från tränare, hans mamma, flickvänner (japp ni läste rätt), och Ronaldo själv ska säga typ 98127398123721893 olika saker.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ehh han har inte flickvänner han har bara en.

SKT alla som säger så verkar ha nåt emot honom allfall DU!

2009-05-28 @ 17:03:44
Postat av: FT9

Lyssna här nu på fakta lilla gumman:



I sommras när det stod om hans så kallade "flytt" till Real Madrid så kommenterade flera av hans exflickvänner och hans dåvarande flickvän (Nereida)om situationen, och jag skrev flickvänner för jag menar att det var många som uttalade sig om detta.



Nummer två: om du känner mig så vet du att jag INTE har något emot Cristiano Ronaldo (hallå I love him!). Scrolla igenom min blogg så kommer du hitta en och annan kärleksförklaring från mig till honom!



Hittar du något inlägg där jag inte säger hur mycket jag älskar honom? Nej dåså.



Dessutom undrar jag vad du menar med "alla som säger så verkar ha något emot honom" <-- Förklara vad du menar för mig tack!

2009-05-28 @ 21:33:43
URL: http://bombarda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0