be happy?



I mileys biografi "miles to go" får man reda på att hon skrev denna låt till hennes guldfisk när den hade dött och från hennes album "breakout" så är detta en av mina absoluta favoritlåtar och nu på senaste tiden har denna låt gett mig tröst och betyder något helt annat än innan jag reste utomlands.

Satte denna låt som ringsignal på mobilen innan jag åkte utomlands och igår när det ringde (hade glömt att jag hade den som ringnsignal) så trodde jag seriöst att låten förföljde mig och att jag höll på att bli galen.... Tss..

här är btw mina favoriter från hennes album "breakout":

7 Things

Bottom of the Ocean

These Four Walls

Simple Song

__________________


Kommentarer
Postat av: sofie

Åhh jag älskar verkligen din musiksmak!! fortsätt lägga upp låtar! =)

2009-09-05 @ 15:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0